Контекстна реклама (PPC)

Ми пропонуємо Вам отримати нових клієнтів на день за ціною від 0.03$/клік за рахунок грамотно настроєної Контекстної реклами. Налаштування та запуск кампанії за 2 дні. 0% комісія у разі поповнення. Оптимальний ROI.

Професійне налаштування та ведення Контекстної реклами в Google Ads

Контекстна реклама у Google ціна Київ PPC - GoldenMedia
Контекстна реклама в Google

Найпопулярніша серед усіх можливих рекламних пропозицій в Інтернеті контекстна реклама, яка може бути реалізована як текстові та графічні оголошення на сайтах з тематичним змістом, а також у пошукових системах виключно у вигляді текстових рекламних оголошень.

Тарифи та ціни на послуги PPC

ПослугаМін вартістьФорма оплати

Налаштування Google Ads

від 90 $разово

Ведення контекстної реклами

від 80 $щомісяця

Налаштування Google Shopping

від 80 $разово

PPC консультація

від 15 $година

Орієнтовні ціни на наші послуги, бюджет на рекламу залежить від тематики сайту та поставленої мети.

На вартість послуг впливає кількість груп оголошень, використання ремаркетингу, КМС.

Види контекстної реклами

Текстова

ТР призначена для опису товару чи послуги із посиланням на сайт.

Банерна

Зображення з текстом. Може бути статична, анімаційна чи інтерактивна.

Відеореклама

Її основу складає тематичний ролик із посиланням на сайт.

Розміщення рекламних оголошень у пошуку, на сайтах-партнерах Google, поштою Gmail, YouTube та ін.

Налаштування мети для кампанії:

  • продаж
  • потенційні клієнти
  • трафік веб-сайту
  • інтерес до бренду та товарів
  • впізнаваність бренду та охоплення
  • реклама програми
  • без вказівки мети

Головна особливість контекстної реклами – її показ у тематичному вмісті, тобто на сторінках з подібним рекламним оголошенням змістом або в результатах пошуку за схожими ключовими запитами. Виглядає контекстна реклама як текстова фраза чи звернення, що веде на ваш сайт. Для показу такої реклами в системах пошуку зарезервовано перші та останні рядки видачі, а також бічна панель. Розміщуючи контекстну рекламу на тематичних сайтах, не можна впевнено сказати, де вона відобразиться, проте рекламна область зазвичай має ненав’язливе розташування та оформлення. Особливість контекстної реклами відображатиметься лише на тематичних сторінках або у видачі певних ключових фраз робить цей вид реклами ефективним. При цьому, толерантно пропонуючи рекламовані сайти, контекстна реклама виключає появу негативної реакції на бренд, що рекламується.

Крім основної мети рекламних кампаній у системі «Google AdWords» — отримання нових відвідувачів та клієнтів, контекстна реклама дозволить виявити споживчий попит на послуги чи товари та виявити сильні та слабкі сторони комерційних характеристик певного сайту. Такі рекламні кампанії можуть проводитися спільно з пошуковим просуванням, доповнюючи його в тих видачах пошукових систем, які повно і точно визначають сторінку, що рекламується, або сайт.

Контекстна реклама в Google Adwords Налаштування
Контекстна реклама в Google Adwords Налаштування

Переваги контекстної реклами:

  • на відміну від пошукового просування, яке може проводитися до півроку, кампанії контекстної реклами вимагатимуть дводенної підготовки;
  • оплата за рекламу здійснюється тільки за відвідувачів, що перейшли на сайт;
  • з контекстних оголошень приходять лише зацікавлені люди, оскільки вона відображається лише для цільової аудиторії;
  • управління рекламною кампанією здійснюється географічними та часовими параметрами, дозволяючи максимально ефективно звузити аудиторію.

Повний цикл робіт із проведення рекламної кампанії:

  1. Ретельне вивчення ринку, конкуренції та самого бізнесу рекламованої пропозиції дозволяє нам розробити стратегію майбутньої рекламної кампанії.
  2. Сторінки, на які посилаються оголошення, піддаються оптимізації, а за потреби створюються нові.
  3. Створення нових облікових записів у системі «Google AdWords» з їх наступним налаштуванням.
  4. Здійснення ретельного підбору ключових фраз, виконання оптимізації їх списків та проведення налаштування мінус-слів та типів відповідностей.
  5. Створення рекламних оголошень з подальшою їх оптимізацією для отримання максимальної конверсії.
  6. Створення текстових та графічних оголошень у системі медійного контексту з подальшою оптимізацією, а також настроюванням ремаркетингу.
  7. Аналіз ефективності рекламних матеріалів (оголошень та банерів), облік аналітичних показників сайту та даних рекламних мереж, які беруться за основу для подальшої оптимізації кампанії.
  8. Роботи з оптимізації та систематизації: A/B тестування, збільшення конверсії, зниження ставок, оптимізація бюджетів, посилення робочих РК, автоматичні правила, скрипти, KPI.

Кейси та приклади результатів по контекстній рекламі надаються на запит.

Терміни та вартість послуг з контекстної реклами

Строки запуску кампанії: від 1 дня

Вартість наших послуг: від 90$

подробнее на видео