Створення посадкових сторінок (Landing-page)
з конверсією 20-80% для будь-якого бізнесу
Навіщо потрібні посадкові сторінки?
Посадкова сторінка (LP) – це цільова сторінка, на яку веде посилання рекламного оголошення. Її особливостями, як правило, є логічне продовження рекламних пропозицій та прихильність відвідувачів до здійснення активних дій (купівля, замовлення, телефонний дзвінок, підписка на розсилку). Завданням landing-page можна назвати конвертацію відвідувачів сайту у клієнтів компанії. Створення посадкової сторінки передбачає її віддачу:
- підвищення ефективності контекстних рекламних оголошень при тому ж бюджеті;
- у збільшенні продажів у разі неякісного оформлення та утримання основного сайту;
- збільшення віддачі від рекламних акцій;
- щодо оцінки ефективності інтернет-продажів.
Типи лендінгів:
- Мікросайт
- Рекламна посадкова сторінка (lead-page)
- Товарний лендинг або під послуги
- Мультилендінг та ін.
Прототип. Типовий чи унікальний дизайн лендінгу. Верстка. Розробка під будь-які завдання.
Професійна розробка посадкових сторінок та промо сайтів під цілі та завдання бізнесу
Продають, передплатні, інформаційні, вірусні, диференціальні (інформаційні під акції – інтернет-магазини) та ін.
Чому посадкова сторінка ефективніша за звичайні сторінки сайту
В умовах високої конкуренції мала відповідність сторінок сайту запитам відвідувачів може відштовхнути їх від подальшого вивчення змісту інтернет-ресурсу. Саме велика кількість несуттєвої інформації звичайних сторінок може відвернути користувачів від переваг вашої пропозиції. Посадкова сторінка, у своїй, містить суворо орієнтовану інформацію, переконуючи потенційних клієнтів зробити певну дію. Показники конверсії посадкових сторінок, як правило, знаходяться в межах 2-10%, що значно вище за показники звичайних сторінок.
Переваги landing-page
- При невеликих вкладеннях посадкові сторінки значно підвищують показники конверсії.
- Створення landing-page обходиться меншими витратами часу, ніж розробка повнофункціонального сайту.
- Точна відповідність одиночних сторінок цільової аудиторії, яку вони скориговані.
- Аналізувати ефективність таких сторінок дуже просто. A/B-тестування (спліт-тест lead magnet, tripwire) щоб постійно удосконалювати сторінки, покращуючи різні метрики.
- Інтеграція автоворонки продажів (алгоритм складається з блоків – Лід-магніт, Трипвайер/трипвайр, Основний продукт, Максимізатори прибутку, Циклічні платежі).
- Можливість використання технології «Мультилендинг» з динамічним заповненням даних (сторінка LP максимально точно відповідатиме запиту потенційного клієнта – автоматичне заповнення заголовка, тексту, зображення, посилання під групи запитів). За допомогою цього підвищується конверсія, менша ціна кліка в рекламній кампанії. Конверсія такого типу односторінників вище на 60-70%.
Основні аргументи вигоди співпраці з нами
- Для кожного проекту створюємо унікальний дизайн без використання стандартних шаблонів;
- На відміну від довгострокових інвестицій у сайт landing-page, генерує дзвінки вже на 8-й день;
- На будь-яке запитання клієнта зможе відповісти його особистий менеджер;
- Після створення посадкової сторінки ми гарантуємо віддачу від неї розміром 5-12% конверсії;
- Проектування сторінки проводиться з урахуванням досліджень, а чи не готових інструкцій;
- Замість простої зміни кольору та пересування блоків ми тестуємо лендингову сторінку з гіпотез UI;
- Ми намагаємося підвищити продажі, а не відгук або CTR;
- Для landing-page створюються нові тексти замість використання готових описів, взятих із сайту клієнта.
Хороша лендингова сторінка повинна поєднувати продуманий дизайн з текстом, що продається, що досягається зусиллями фахівців. Такі професіонали працюють у нашій компанії, що надає нам впевненості у здійсненні завдань сторінки. Вдалі результати та великий досвід роботи з landing-page дозволяє нам розробляти та розміщувати ефективні сторінки, що продають, які ми з радістю створимо і для вас.
Терміни та вартість лендінгу
Термін виконання: 1-2 тижні
Вартість наших послуг: від 135$