Google Consent Mode V2. Режим згоди на файли cookie Google v2 з веб-сайту
Google вносить великі зміни у процес згоди на файли cookie, із запуском нової версії Google Consent Mode 6 березня 2024 року.
Google Consent Mode V2 передбачає оновлення у поведінці тегів, що означає, що будь-хто, хто використовує Google Analytics і не надсилає сигнали згоди, побачить зниження відстеження через Google Analytics 4.
Тут ми розповімо вам про останні зміни та дамо рекомендації щодо того, що вам потрібно зробити, щоб забезпечити максимальну точність відстеження.
Google Consent Mode V1 було запущено у 2020 році для захисту конфіденційності користувачів. Це було викликано запровадженням законів про конфіденційність даних, таких як GDPR та Директива про конфіденційність електронних повідомлень.
Ця версія Google Consent Mode означала, що Google, як і раніше, могла захоплювати дані для платформ Google Analytics та Google Ads.
З V1 було два стани згоди: analytics_storage та ad_storage. Вони, відповідно, запитували користувача, чи згоден він використання його даних для аналітики і реклами.
Проте зміна була визнана необхідною після введення нового регулювання ЄС. Закон про цифрові ринки (DMA) був вперше запущений у листопаді 2022 року з метою запобігання зловживанням великих компаній, таких як Google, своєю владою на цифровому ринку, та забезпечення більшого рівня конкуренції на всіх європейських цифрових ринках.
Дуже схожий закон, Закон про цифрові ринки, конкуренцію та права споживачів (DMCC), також був запроваджений спеціально у Великій Британії.
Великі гравці в індустрії мають час до 6 березня 2024 року, щоб відповідати вимогам, передбаченим DMA, що і призвело до введення Google Consent Mode V2.
В рамках нової версії Google Consent Mode додаються дві нові змінні згоди: ad_user_data та ad_personalization.
Залежно від того, чи дає користувач згоду чи ні, ad_user_data визначає, чи надсилаються персональні дані в Google, чи то через Google Ads, Google Shopping чи Google Play. Ґрунтуючись на тому, чи дає користувач згоду, змінна згода ad_personalization також визначає, чи надсилаються персональні дані в Google з метою ремаркетингу.
Ці нові стани згоди додаються до станів згоди, які є у Google Consent Mode V1, що означає, що Google Consent Mode V2 матиме чотири стани згоди:
analytics_storage ad_storage ad_user_data ad_personalization Попередня, поведінка аналітики та конверсії Google Ads буде залежати від цих чотирьох змінних.
Це означає, що якщо веб-сайт не дає певної згоди, рекламодавці будуть позбавлені можливості відстежувати дані для користувачів у Великій Британії, ЄС та США.
Що вам слід зробити
Щоб допомогти керувати переходом до Google Consent Mode V2, Google запустив Advanced Consent Mode. Це допомагає веб-сайтам налаштувати їх аналітику, теги, відстеження та керування cookie для Google Consent Mode V2. Таким чином, менеджери веб-сайтів можуть забезпечити необхідну згоду на надсилання даних, а також гарантувати повну анонімізацію даних при відмові у згоді.
Якщо сайт на CMS, наприклад популярній WordPress, то допоможуть безкоштовні плагіни:
- Beautiful Cookie Consent Banner
- Cookie Information – Cookie Banner with Consent Mode v2
- GDPR Cookie Compliance (CCPA, DSGVO, Cookie Consent)
- iubenda | All-in-one Compliance for GDPR / CCPA Cookie Consent + більше
- Cookie Notice & Compliance for GDPR/CCPA
- CookieHub WordPress Plugin
Ми рекомендуємо перейти до сумісної платформи керування згодами, доки Google Tags оновлюються для відповідності.
Також рекомендована платформа для цього – Cookiebot, оскільки вона зберігає всі ваші мітки Google Analytics і Google Ads при введенні згоди. Cookiebot також відновлює частину ваших втрачених даних у разі відмови у згоді.
Крім того, Cookiebot автоматично відстежує та контролює всі інші скрипти на вашому сайті, а також уникає будь-яких ризиків, пов’язаних із дотриманням вимог, про які ви могли не знати.
Google Tag Manager легко та швидко впроваджується, забезпечуючи повні можливості згоди V2, але не торкається інших скриптів, встановлених на сайті вручну. Тому рекомендуємо гібридний метод для відстеження всіх скриптів.
Як ми можемо допомогти?
Якщо ви ще не вжили необхідних заходів щодо Google Consent Mode V2, зараз саме час це зробити.
Команда Golden Media розуміє, що є Google Cookie Consent Mode V2 і які ризики існують, якщо не будуть внесені необхідні зміни.
Ми можемо детально розповісти вам про необхідне та допомогти вам залишатися в курсі ваших аналітичних даних та реклами, здійснивши необхідні кроки.
Щоб обговорити ваші потреби з нашою командою, просто зв’яжіться з нами. Ми будемо раді допомогти.